במשך שנים רבות תחנות רדיו שינו את הטעם של אנשים במוסיקה ועדכנו אותו. בעבר וגם היום, הן מקור חשוב למוסיקה עכשווית.

תעשיית הרדיו מתרחבת במהירות, ואיתה גם הצורך בעוד ועוד תכנים. יש סוגים חדשים של תחנות רדיו שנוצרות בכל העולם, והן מייצרות תוכן על בסיס קבוע. עם זאת, הצורך בתוכן המשיך לגדול, ואיתו הצורך ביותר ויותר תחנות רדיו. בין היתר בשל כך, כדי לספק את הביקוש שנוצר על ידי תחנות רדיו בכל העולם, חל פיצוץ במספר תחנות הרדיו.

תחנות רדיו פופולריות מאוד בעולם השיווק. למרות מה שחושבים, יש להן טווח הגעה עצום והם מסוגלות להגיע לקהל גדול. תחנות רדיו (כמו רדיו 100FM) משתמשות בתוכן שלהן למטרות שונות, כמו קידום, פרסום, חדשות ובידור. תחנות רדיו הן דרך מצוינת למשווקים להעביר את המסר על המוצרים או השירותים שלהם בתקציב לא גבוהה.

תעשיית הרדיו משתנה במהירות. היא הפכה יותר ויותר תחרותית, ומספר תחנות הרדיו גדל באופן דרמטי בשנים האחרונות. הדבר נובע בעיקר מהפופולריות הגוברת של טכנולוגיות דיגיטליות, כמו סמארטפונים וטאבלטים. תחנות רדיו משתמשות כעת בטכנולוגיות חדשות כדי לשדר את התוכן שלהן, כגון הזרמת אודיו, פודקאסטים או שידור אינטרנט. כל השינויים הללו יוצרים אתגר חדש עבור תחנות הרדיו: איך להציג את התוכן שלהן בצורה יעילה ומעניינת מבלי לאבד את ההאזנה.

ישנם שני סוגים של תחנות רדיו מקוונות: מקוונות ובאוויר (רדיו). לתחנות רדיו מקוונות יש קהל עצום כי כל מה שהמאזינים צריכים בימינו הוא מחשב וחיבור לאינטרנט ואז הם יכולים להתחבר ולהאזין לכל תחנת רדיו שהם חושקים להאזין לה ולמוסיקה או לתכנים שהיא משדרת. כל שנותר לכם, הוא למצוא אתר עם תחנות רדיו, לבחור את תחנת הרדיו המועדפת עליכם ולהאזין.